به مدرسه مجازی سواد مالی گنج بیست و یک خوش آمدید

جهت ثبت نام ،تهیه و مشاهده دوره ها به ترتیب زیر اقدام فرمایید:

در گام اول ثبت نام کنید.از قسمت ناحیه کاربری(بالای صفحه) ضمن انتخاب ثبت نام جدید،شماره موبایل و نام خود را وارد کنید.در ورودهای بعدی از ناحیه کاربری با وارد کردن شماره موبایل و استفاده از کد تایید وارد شوید.

در گام دوم ،دوره مورد نظر را انتخاب کنید و پس از ورود به صفحه دوره،کلید BUY NOW را انتخاب تا به سبد خرید شما اضافه شود.اگر مستقیم دوره را انتخاب کرده اید لازم است از بخش ناحیه کاربری(بالای صفحه)ثبت نام کنید.

در گام سوم پس از تایید به پرداخت زرین پال منتقل می شوید.

در گام چهارم لینک مشاهده دوره برای شما پیامک می شود. در ناحیه کاربری ،بخش دوره های من،برای همیشه به دوره دسترسی خواهید داشت.

معرفی دوره های کاربردی مدرسه سواد مالی گنج بیست و یک:

1- دوره جامع اقتصاد چگونه کار می کند(مفاهیم پایه اقتصاد وتحلیلگری + سوادمالی) :

اولین گام برای تصمیم گیری صحیح و تقویت بعد مالی زندگی،شناخت صحیح کارکرد اقتصاد است.در واقع ما باید ابتدا با دفترچه راهنمای اقتصاد آشنا شویم.

در این دوره در قالب 48 موضوع تهیه شده است،شما بطور کامل با مفاهیم پایه اقتصاد و سواد مالی در زندگی شخصی آشنا می شوید.مدت زمان این دوره یازده ساعت است. جهت معرفی کامل و تهیه دوره اینجا را کلیک کنید.

2- دوره سواد مالی در زندگی شخصی :

هدف نهایی از بعد مالی زندگی ما دستیابی به آزادی مالی است. برای رسیدن به هدف باید از مسیر درست حرکت کنیم .

در این دوره بطور کامل با مفاهیم سواد مالی و کاربرد اقتصاد در زندگی شخصی آشنا می شویم.ضمن آشنایی با جایگاه و طبقه مالی خود،با روش درست پس انداز،سرمایه گذاری و…آشنا می شویم تا در نهایت به آزادی مالی دست پیدا کنیم.جهت معرفی کامل و تهیه این دوره اینجا را کلیک کنید.

3- دوره بازی اقتصاد :

مهمترین رکن موفقیت در سرمایه گذاری،تحلیل صحیح و در نهایت تصمیم گیری درست بر اساس داده های صحصح ،واقعی و به موقع است.در این دوره بطور کامل با مفاهیم اقتصاد کاربردی آشنا می شوید و مانند یک فعال اقتصادی قادر به تحلیل بازارها و اقتصاد خواهید بود. جهت معرفی و تهیه دوره اینجا را کلیک کنید.

توجه :دوره جامع اقتصاد چگونه کار می کند ،شامل هر دو دوره سواد مالی در زندگی شخصی و بازی اقتصاد است . در صورت تهیه نیازی به دو دوره دیگر ندارید.

4- تحلیل تکنیکال به زبان آدمیزاد :

 در این دوره با پرکاربردترین ابزار جهت فعالیت در بازارهای مالی آشنا می شوید.تکنیکال زبان بین المللی معامله گری و سرمایه گذاری است. این دوره با زبانی ساده با این زبان آشنا می شوید . جهت معرفی و تهیه دوره اینجا را کلیک کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که دوره جامع بورس یا کریپتوکارنسی را تهیه کردید، دوره تکنیکال در آن گنجانده شده و نیاز به تهیه مجزای دوره تکنیکال ندارید.

5- آموزش جامع بازار سرمایه(بورس سهام) :

پربازده ترین بازار سرمایه گذاری کشور ما بازار سهام است.بازده این بازار در میاندت حداقل سه برابر بازار املاک و طلا می باشد. از طرفی با استراتژیهای کوتاه مدتی می توان از این بازار کسب سود کرد.جهت معرفی و تهیه دوره اینجا را کلیک کنید.

6- آموزش جامع کریپتوکارنسی(رمزارز) :

به جرات می توان گفت پربازده ترین بازار جهانی در سالهای اخیر بازار کریپتوکارنسی یا ارزهای دیجیتال است. طبق قانون صرف ریسک ،هر بازده بالا با ریسک بالایی همراه است،بنابراین لازم است با مهارت بالا و به اصطلاح چشم باز وارد این بازار شویم .این دوره جامع و تخصصی نیز مانند سایر دوره های مدرسه گنج 21 به شیوه ای ساده و قابل فهم تدریس می شود.جهت معرفی و تهیه دوره اینجا را کلیک کنید.

پیشنهاد ترتیب مشاهده دوره ها:

برای کسب حداکثر بازده پیشنهاد می شود در ابتدا دوره جامع اقتصاد چگونه کار می کند را مشاهده کنید . این دوره جامع شامل دو دوره مفاهیم پایه اقتصاد و تحلیلگری و سواد مالی در زندگی شخصی است .همچنین می توانید بطور مجزا این دوره ها را تهیه کنید.

پس از تسلط بر مفاهیم پایه اقتصاد ، روشهای کسب درآمد و پس انداز و … جهت سرمایه گذاری و رشد سرمایه ، دوره های جامع بورس و کریپتوکارنسی را ملاحظه بفرمایید.